מזל טלה - אהבה, יחסים ותשוקה מינית


הטלה יוצא מהעמדה הפאסיבית של מזל דגים שבא לפניו ופורץ קדימה, יש רצון לקחת את היזמה לידיים במקום לסמוך על החיים שידאגו לי.

יחסים ואהבה

הדחף של הטלה  הוא מיידי ואין כאן המתנה לאישורים חברתיים. טלה הוא בראש ובראשונה להודות בקיומך שלך עצמך, הטלה מדבר על לחיות את רגע ההווה ולהתמודד עם מה שהוא מביא לך כאן ועכשיו. המשיכה  של הטלה לבני זוג היא כמו המשיכה של ילד. ילד יודע בדיוק מה הוא רוצה באותו רגע - אבל הרצון נובע ממשהו שמשך את ליבו והוא יותר רוצה  לנסות  את זה, מאשר יודע שהוא רוצה את זה.
 

טלה הוא ראשוני, אמיתי וטבעי - רוצה את את זה ואת זה , אבל הכל גולמי, לא מעובד, הכל בגדר ניסיון, גילוי וחיפוש.  באהבה הטלה צריך  לנסות דברים, להעיז, לבדוק מי מתאים, להאמין בעצמו, לחיות את הרגע ולא לתכנן יתר המידה לעתיד. טלה לא נסחף ולא נגרר אחרי בני זוג אלה הוא בוחר את כללי המשחק ועם מי הוא משחק, השיעור של הטלה  הוא שהבחירה שלו  תבוא ממקום של רצון אמיתי וכנה ולא כי אין לי אותה או כי מישהו אחר גם רוצה אותה.

חיי המין של מזל טלה

בד"כ נראה התלהבות מהירה בהתחלת כל קשר ומייד אחר כך מקלחת קרה וצוננת שמשכיחה מהר את ההתלהבות הראשונית.  מה שחסר לו זו המשכיות והתמדה.  מבחינה מינית יש דחף חזק לשחרר את כל הכבלים המיניים , טלה מחובר לדחפים ראשוניים אינסטינקטיביים ופראיים , לכן הוא פחות חסום מבחינה מנטלית/אינטלקטואלית . טלה חש צורך לקחת את הצד האקטיבי במע' יחסים וביחסים המיניים. הטלה לא מוכן להיות נשלט  ע"י הפרטנר והבן זוג.

עצמאות חזקה

לטלה זכרונות מגלגול קודם שבו הוא נשלט ע"י אחרים ולכן יש הרבה כעס בטלה ורצון להילחם עד הסוף על העצמאות. לכן כשהוא  יוצא ומתחיל קשר עם בן/בת  המין השני , הוא ישיר  מאוד,  מגן על עצמו ולא יסבול כל מיני משחקי כח למיניהם. לכן פרטנרים זהירים, חרדי שליטה, דומיננטים מידי - אינם בשביל הטלה.

בנות מזל טלה לא עוצרות באדום

נשים בנות המזל יחושו תחושת זרות מסוימת כלפי המוסכמות  החברתיות על נשים ונשיות, הן לא מקבלות את העובדה שנשים צריכות להתנהל בפאסביות ויירצו לקחת את הצד הפעיל והאקטיבי במע' יחסים. הן מתעייפות מהר מלחכות לפרטנרים ביישנים שיעשו את הצעד.

בנות טלה צריכות למרוד נגד הטאבואים החברתיים וחלקם ילכו עם  זה עד להנהיג תנועות פמיניסטיות ומלחמות למען זכויות נשים...  גברים יכולים לחוש מאוימים מהאינטנסיביות של נשים אלו,  והתגובה של הטלאיות כצעד לא מודע יהיה להדחיק את הדחפים שלהם על מנת לא להבריח את הפרטנר ולתת לו מקום לביטוי הגבריות שלו.
 

גברים טלאים יימשכו לנשים עוצמתיות ועצמאיות ונשים טלאיות יימשכו לגברים מלאי רצון ותשוקה. בכלל הרצון של הטלה הוא לבני זוג אמיצים שלא מפחדים להתמודד עם אתגרים. מודל של פרטנר חלש , חסר תשוקה, ביישן , לא מובן - אלו התכונות שהכי ייגרמו להן לדחייה ויזכירו להם כל הזמן למה הם מחפשים פרטנר חזק.

חיי המין של בנות מזל טלה

לנשים בנות מזל טלה יש רתיעה מסוימת מהאקט המיני כי למעשה הם נכבשות וטלה הוא מזל כובש.  דרך לפתור את הדילמה הזאת היא להבין שיש הרבה כח ועוצמה בגוף הנשי, וככה יש קבלה של הנשיות וקבלה של הגוף.
 

ככל שהטלה מעורב יותר בחיי המין יש התרגשות רבה ותשוקה רבה. יש רצון לבדוק עד כמה אפשר להיות נועז במיטה, לשים כל פעם רף חדש.

אינטנסיביות ורגש בחיי המין

הטלה רוצה תגובות רגשיות מיידיות מהפרטנר שלהם, הטלה רוצה לגיטימציה לקיום שלו ולכן פרטנר ששותק ולא נותן פידבקים לא מתאים לטלה. דרך תגובות רגשיות אינטנסיביות הטלה  מגיב בצורה ישירה וחיה עם החיים, חוויות אלו מאפשרות לטלה  להרגיש חי בכל רגע ולמצות את ההווה.

לטלה קשר רגשי חזק לכל מה שמייצג כבוד, צדק ואומץ. משפט קלאסי של הטלה במערכות יחסים "או שאתה לגמרי איתי או שאתה נגדי" ...

האתגר – להגיע לפשרות עם בן הזוג

לטלה יהיה קשה לקבל שלפרטנר שלו יש חשקים רצונות וצרכים שונים משלו. הטלה חייב להבין שלפרטנר שלו יש גם רצון לחופש בדיוק כמו לו, יש צורך להבין שפשרה היא חשובה ואם מתפשרים זה לא בהכרח אומר ביטול עצמי.

>>בקרו בעמוד האישי של האסטרולוג ארז ברונשטיין.
 

Strip Line1
Strip Line2