מזל שור - מיניות ואהבה

מזל שור – מיניות ואהבה  |  מאת: ארז ברונשטיין

השיעור האבולציוני של מזל שור הוא לשמר את הנשמה בתוך גוף ולדאוג להישרדותו של הגוף למשך זמן.שור מתייחס לנטיעה וצמיחה, המשכיות המזון ושמירת הגוף. שור מתייחס להמשכיות המין האנושי באמצעות הדחף המיני, על כן זהו המזל החושני ביותר בגלגל.

לשור יש צורך לאמץ גישה של "יש" ולהוסיף עוד לחיים מאשר להרוס ולריב עם החיים. לשור יש רצון לפתח מודעות כלפי דברים חומריים: יופי, יצירתיות, מין ובריאות . השור שואף שחייו יהיו רגועים, הרמוניים, שלווים ויפים ככל האפשר. השור לומד אט אט להסתפק בעצמו ולהעריך את האינדיבידואליות שלו.

יחסים אינטימיים

במובן המיני יש רצון להפעיל את החושים של הגוף ודרך המין להיות מחובר לחיים. יש צורך בהרמוניה בכל מה שקשור למגע, ריח ואווירה נוחה על מנת למקסם את ההנאה המינית. תחת מזל שור יש הדגשה להיבט הפיזי והגשמי של המין. במובן החיובי יש פה הפעלה של כל חושי הגוף והרגשת התעלות כאשר הגוף משתף פעולה עם גוף אחר. במובן השלילי יש התעלמות מכל ההיבטים הפסיכולוגיים והנפשיים של המין תוך הסתכלות על מין כאל סוג של ספורט ולא יותר מכך.

חולשה ליופי

אצל השור יש אובססיה מסויימת לתכונת היופי. השור יכול להסתכל על עצמו כאובייקט מיני וכך גם להסתכל על אחרים ובמקרים קיצוניים להסתכל על אנשים כאל שוק בשר וכן יש חשש להתמכרות מסוכנת למין על חשבון יציבות רגשית שהוא כל כך צריך.

נשים בנות מזל שור יכולות לשפוט את עצמן ולהעריך את עצמם רק ע"פ כמה מושכות חושניות וסקסיות הן ותוך כך להיכנע לסטריאוטיפים המיניים של תרבותם.

אנשים שהם תחת השפעת מזל שור הם מאוד טריטוריאליים ופרטיים לרכושם ולגופם, מעטים בלבד יכולים לחדור בקלות למבצרם ולרוחם של בני ובנות מזל זה.


מערכות יחסים

אפילו בזמן מערכת יחסים, הם עדיין דורשים זמן רב לעצמם ולכן הם זקוקים לפרטנרים שיש להם עולם פנימי מספיק עשיר שבו גם הם יוכלו להעסיק את עצמם ויניחו לשור לקבל קצת פרטיות. במקרים קיצוניים הם יירצו לישון בחדרים נפרדים ויתקשו לעבור לגור עם הפרטנר.

כל זה כמובן לא סותר את העובדה שהשור הוא איכפתי, מלא חום, נקשר ואף הופך לרכושן  כלפי הפרטנרים שלו.

אוננות?

בשור יש הדגשה לרעיון האוננות כי השור הוא גם בעל רעב מיני גדול וגם בעל רצון להסתפקות עצמית. האוננות משקפת את הנאמנות וההקשבה של השור לצרכיי גופו ולא תמיד הוא יהיה מוכן להתפשר או להתאים את גופו לאדם אחר.

השיעור המיני של מזל שור

השיעור שלו  הוא לשפר את האיכות האינטימית שלו. העקרב שנמצא מולו בגלגל המזלות מלמד את השור להכניס לטריטוריה שלו פרטנרים ולהיפתח רגשית דרך האקט המיני. השיעור הוא להסתכן מבחינה רגשית ולהתמודד עם האפשרות של דחייה כאשר נקשרים עם האחר. זה מצריך ויתור על הרגלים מסויימים ולהדק את הקשר עם השני.


>>בקרו בעמוד האישי של האסטרולוג ארז ברונשטיין.


 

Strip Line1
Strip Line2