חתונות בטבע

מאת: אורה אייל

חתונות בטבע – לא רק עבור חובבי מיסטיקה


חתונות בטבע הן חתונות מיוחדות ובלתי שגרתיות. בשנים האחרונות החתונות בטבע הן טרנד לוהט, לא רק בקרב חובבי מיסטיקה. חשוב לדעת כי ארגון חתונה בטבע הוא מבצע מורכב ומסובך, שכן צריך לדאוג לבעלי מקצוע רבים, לספקים מתחומים שונים ומעל הכול לדאוג לשיתוף פעולה בין כל הגורמים.


חתונות בטבע - המדריך

לפני שמתכננים חתונות בטבע יש לבחור תאריך מתאים. לא רצוי להתחתן במקום פתוח באמצע החורף, וגם בעונות המעבר יש להיזהר. שלהי הקיץ ועונת האביב הן המתאימות ביותר, אבל גם אז מזג האוויר עלול להפתיע. אנו ממליצים לכם להיוועץ עם  מומחה מיסטיקה, כדי להתאים תאריך נישואין למפה הנומרולוגית של בני הזוג.

רישיונות - ארגון חתונות בטבע דורש רישיונות רבים. יש לקבל רישיון מהחברה להגנת הטבע או מקרן קיימת לישראל, ממכבי האש, ממשרד הבריאות מכוחות הביטחון ועוד.

ציוד -  יש חברות רבות העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים. הטבע הוא מקום בתולי, יש להכשיר אותו לאירוע. כדאי לרכז את כל הזמנת הציוד כמו שולחנות, כיסאות, כלים, מפות ועוד בחברה אחת.

חשמל -  בדרך כלל צריך לשכור גנראטורים שיספקו כוח חשמל לתאורה, לתקליטן וגם לחברת הקייטרינג במטבח המאולתר. גם אם יש אספקת חשמל למקום צריך לבדוק האם כוח החשמל עונה על כל הצרכים. בכל מקרה, מומלץ לשכור גנראטור למקרה חירום.

עיצוב - על אף שהחתונה נערכת בטבע, יש לדאוג לעיצוב מתאים. יש זוגות שאוהבים עיצוב ברוח המיסטיקה ויש זוגות שמעדיפים עיצוב מודרני יותר – הכל פתוח.

שירותים - באתרי טבע רבים יש שירותים ציבוריים. חשוב לבדוק אם השירותים נקיים ואסתטיים. האם מספר תאי השירותים מספיק? אם לא, אפשר לשכור שירותים ניידים.

גישה נוחה וחניה - כאשר רוצים לארגן חתונות בטבע יש לבדוק את דרכי הגישה אל האתר. חשוב שתהיה גישה נוחה ומגרש חניה שיספיק לכל האורחים.


חתונות בטבע - אולי כדאי לשכור חברת הפקה?

יש חברות הפקה המתמחות בתחום של הפקת חתונות בטבע. חשוב לוודא שחברת ההפקה אכן פועלת מכירה את התחום של הפקת אירועים בטבע, ורצוי אף לקבל המלצות מלקוחות מרוצים. חברה טובה תדע לארגן את הכול, לא תשכח אף פרט והחשוב ביותר ... היא תוריד מכם את כל האחריות על האירוע, וכך תוכלו לחגוג בגדול. מזל טוב!

 

Strip Line1
Strip Line2