ריהוט משרדי ומדיטציה

ריהוט משרדי ומדיטציה - מה הקשר?


מדיטציה יומית


אנשים רבים עושים כיום מדיטציה לפחות פעם ביום. מאמנים אישיים ואנשי רוח טוענים כי מדובר בכלי מדהים ליצירת שינוי חיובי בחיים. מדיטציה עוזרת למקד את התודעה, להשקיט רעשים ולהתרכז בדברים שמעניינים אתכם באמת. לעיתים מדובר במדיטציה קצרה של 5 דקות ולפעמים מדובר במדיטציה עמוקה יותר של שעה שלמה.


ריהוט משרדי סטנדרטי


ישיבה נכונה לאורך זמן – רהיטים נוחים

אחד הכללים החשובים במדיטציה הוא לשבת בנוח. אם לא נוח לכם, לא תוכלו להשקיט את המחשבה ולמקד אותה ברצונות ובמטרות שלכם. חלק מהאנשים יושבים בישיבה מזרחית, יש כאלו שיושבים על הברכיים (ישיבת קראטה) ויש כאלו שיושבים על ספה נוחה. זה בכלל לא משנה על אילו רהיטים אתם יושבים או שוכבים, העיקר שיהיה לכם נוח. ישנם מורים רוחניים שממליצים לשבת עם גב זקוף, אבל זה פשוט לא חובה.


ריהוט משרדי נוח

בזמנים המודרנים, אנו מבלים שעות רבות בעבודה ועשויים להגיע חזרה הבייתה בשעות מאוחרות מאד. כתוצאה מכך, עובדים רבים מתרגלים מדיטציה גם במהלך העבודה, כשהם יישובים על ריהוט משרדי סטנדרטי. הוכח כי מדיטציה יומית במהלך העבודה (מעיין הפסקה מתודית) עוזרת מאד בשחרור לחצים ובמיקוד האנרגיה.


ריהוט משרדי בהזמנה אישית

מעבר לכך, הרבה חברות, מאפשרות כיום לעובדים שלהן לבחור בעצמם את הריהוט שהכי מתאים להם בעבודה, והכי נותן להם תחושה נעימה. פעם היה מדובר רק בחברות סטארט, אבל כיום זו תופעה של ממש. אם זה עדיין לא קורה אצלכם בעבודה, כדאי לכם להציע את זה למנהל. בכל אופן, כשאתם באים לבחור ריהוט משרדי לעבודה שלכם, קחו בחשבון שהוא עשוי לשמש אתכם גם למדיטציה היומית שלכם ולכן כדאי לוודא שהוא נוח לישיבה ממושכת, ומאפשר לכם לשבת זקופים כמו שצריך.


מדיטציה בבית

כל חובב מיסטיקה יודע שאין כמו מדיטציה בייתית, במקום קבוע, בזמן קבוע, עם כריות מרופדות ושטיח נעים לרגליים. ניתן כיום למצוא ריהוט אלטרנטיבי מפנק במיוחד, שנועד במיוחד עבור מדיטציה ממושכת. כמו כן ניתן לקנות כריות עבודת יד, שמספקות תמיכה נהדרת לברכיים, לרגליים ולגב. כמו שאמרנו, הנוחות היא מעל הכל.


 

Strip Line1
Strip Line2